I'm gonna show you tonight.

Friday: Jag tror inte jag gjorde något på hela dagen, men framåt eftermiddagen fixade jag mig och vid halv sex kom Linus hem. Vi bokade ett par biljetter och sedan promenerade vi upp till Vällingby för att käka middag. Med brist på andra alternativ fick det bli Vällingehus och älsk käkade sushi medan jag tryckte i mig kinamat. Sanslöst gott och som vanligt åt jag mig spyfärdig. Usch. Efter middagen gick vi och hyrde film, "The Bucket List" och köpte grönsaker och dip. På vägen hem tog vi en liten kvällspromenad. Skitmys! När vi kom hem fixade vi med lite saker och tog massvis med foton.
Vi blandade dipen och fixade grönsakerna och sedan kröp vi ner i sängen och satte på filmen. Den var suverän! Jag bölade som en idiot på slutet. Innan vi somnade hann vi även med ett SATC-avsnitt.



Älsk's & min fölsispresent till Tobbe.
Grattis som fan snygging!


Saturday: Vi vaknade till liv strax innan elva och Linus drog till jobbet en timme senare. Jag var tvungen att springa upp till centrum, så jag kutade upp i smutsigt hår uppsatt i hästsvans, osminkad och i mjukiskläder - jag var SÅ snygg - och fixade det som skulle fixas. Stressade som en gnu. När jag kom hem kirrade jag det sista på Tobbe's fölsispresent. Hoppade in i duschen ett par timmar senare och fixade mig snygg inför kvällen. Linus kom hem strax efter fem och medan han duschade packade jag ner det vi skulle ha med oss. Slog in presenten och sedan kastade vi oss ut till bilen. Stressade hem, chit-chatade med mamma Eva, pudrade näsan och hämtade alkoholen och sedan begav vi oss hem till Tobbe för att ansluta oss till ganget och födelsedagsfirandet.




    
Fölsisbarnet Tobbe var såklart taggad så in i helvete. Och SNYGG.


Vi käkade tacos, spelade Ölspelet, lekte en sånglek, spelade kort, pratade, skrattade, kollade på videofilmen från T&L, C&N och min&L's tältsemester i somras (sjukt kul!), rökte och tog en massa foton. Tobbe blev vansinnespackad framåt natten och han blandade groggar och försökte tvinga i mig en massa shots, Niklas (och Jonte?) däckade, Carro vinglade, både Annie och Lina var snygga i nyfärgat (brunt!) hår och vi dansade och snackade skit.
Vid halv tre var det dags för mig och Linus att åka hemåt (eftersom Linus jobbar idag..), men det tyckte in Carro och Lina var någon bra idé. Så det slutade med att Carro brottade ner mig på golvet och höll fast mig, medan Lina försökte gömma mig under en massa ballonger. Haha, fyfan vad vi skrattade. Efter många om och men kramade vi alla hejdå och jag och Segel hade ett litet kramkalas och hämtades sedan upp av världens snällaste mamma Eva. Kom hem, våldtog tänderna med tandborsten och däckade strax efter tre.
Lovely night!

    



    

   
Såhär snygga och taggade var vi andra.
Me like.

Today: Vaknade och kände mig helt jävla körd. Kände mig nästan bakis, fastän jag inte drack så mycket igår. Helt sjukt. Hade (har) träningsvärk(?) i benen och armarna också. Åkte in till stan och kom hem vid halv elva. Gick och lade mig direkt och sov i tre timmar. Har varit vaken ett par timmar nu, men känner mig fortfarande helt slut. Pratade med Linus en snabbis i telefon och så har jag kollat på Idol-repriserna. Ska snart hoppa in i duschen, för när L kommer hem ska jag kräva en höstpromenad. Träden har verkligen skiftat färg nu! Och ni vet ju hur lycklig det gör mig. Bah.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback