Älskling gästbloggar: "118100 är precis vad jag behöver"

Skickat till 118100: "Ska jag köpa en svart eller en vit iphone? Motivera!"

Efter ett par minuter(ja, dom är bra mycket snabbare än vad jag hade förväntat mig) så kom svaret:
 "118100 tycker att du ska köpa en svart Iphone då slitage som repor och liknande inte syns lika väl på den färgen. Om du dock har en vit Macbook tycker vi att du ska köpa en vit då de passar så bra ihop! Ha en fortsatt trevlig kväll!"

Dem har fan svar på allt, och eftersom det dessutom var ett riktigt klokt svar så får jag nog ta och följa deras råd.
Så en svart får det blir, för jag har ju ingen vit Macbook... än!

Jag tänker då aldrig mer sitta och vela i 2 månader över något, när jag bara kan messa 118100 och få svar på ett par minuter. Det här är ju precis vad jag behöver, jag som är så velig när det gäller precis allt.

Däremot har jag något nytt att fundera på nu, jag måste nämligen hitta på en så komplicerad fråga som möjligt för att testa dem lite på 118100..

Antar att jag har fastnat lite för hela deras affärsidé, men det är ju galet kul..


(Tack för att jag fick låna din blogg älskling.
Jag älskar Dig.
Du är allt jag någonsin önskat mig.
Tack för att du finns, sötnos!
Jag är din förevigt.)


PS. Du och 118100 är allt jag behöver! =)


Puss, från din älskade älskling.


Crap
Crap from: Älskling.

Haha, du är så vansinnigt söt, älskling.

Och det där är så typiskt dig, så att det finns inte.



Och du är precis allt jag behöver också. Du är allt jag någonsin har önskat mig. Oh, vad jag älskar dig. Det är helt sjukt.



"Åh, vad roligt! Åh, vad roligt!" :D



JAG FUCKING ÄLSKAR DIG, DIN UNDERBARA JÄVEL.


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback