When I wake up in the morning.

Yesterday: Linus och jag hade en ledig dag tillsammans och det vad helt underbart. Kunde ligga och mysa när vi vaknade, behövde inte stressa. Oh! Vi käkade en god frukost innan vi började göra oss iordning. Strax innan två-tiden promenerade vi upp till Vällingby, där vi uträttade några ärenden innan jag skulle till tandläkaren. Mådde piss - jag har ju som bekant tandläkarskräck - och jag typ skakade när jag gick in. Hon lagade ett hål och det gjorde pissont. Men en dryg kvart senare var det över och jag kunde lättad gå därifrån. Då drog vi till Linus jobb, chit-chatade med hans söta kollega David och fixade det vi skulle. Tog en sväng inne på IKEA också, köpte ljuslyktor och käkade vegetariska pizzaslice's till lunch. Yummie! Väl hemma började vi pyssla med hemlisen, var tvugna att rusa upp till Vällingby, hittade inte allt vi behövde och jag blev på pisshumör. Resten av kvällen spenderade vi mysades i sängen. Lovely!


Bästaste Carro & myself i måndags.
Carro: "Jag älskar dig med! <3 För alltid."


Now: Är sjukt trött, har sovit uruselt i natt. Vaknat och varit kissnödig hundra gånger, haft ont i skallen, frysit, drömt obehagliga och konstiga drömmar. You name it. Usch. Somnade gott när Linus drog till jobbet och vaknade för en halvtimme sedan. Har precis käkat frukost och måste egentligen hoppa in i duschen nu. Ska hjälpa morsan med lite saker nu på förmiddagen.
Under dagen tänkte jag sedan: pyssla med hemlisen, fixa naglarna, maila min chef, powerwalka och påbörja den av Carro lånade pocketromanen Jag går bara ut en stund. Tända ljus, dricka te och höstmysa. Åh! Ikväll kanske vi övningskör också, annars blir det imorgon.

Crap
Crap from: Carro

haha men vilken jävla bild. TA BORT!



:P

2008-09-17 @ 15:23:40
Crap from: Jessi

Haha, glöm det snygging!

2008-09-17 @ 15:49:29

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback