You complete me.

Last night: Vid ett-tiden i natt hade jag tröttnat på att sitta ensam och glo, så jag puss-väckte Linus och vi myste ett slag i soffan. Sedan insisterade älsk på att vi skulle ta vår planerade kvälls - natt - höstpromenad, så jag var inte sen att haka på. Vi slängde på oss en varsin vinterjacka och gav oss ut beckmörkret med en ficklampa i högsta hugg. Andades iskalla andetag och gick hand i hand på grusvägarna och pratade. Eufori! Fast det blev en kortis, då vi hörde oerhört mystiska och suspekta ljud långt borta i skogen. Jag blev lite darrig på benen, då jag alltid har varit lite mörkrädd, så vi bestämde oss för att  traska tillbaka till huset. Vi gjorde iordning en varsin kopp te, tände ljus och kröp sedan ner i soffan. Plöjde ett par gamla SATC-avsnitt och sedan däckade vi. Kom i säng vid tre, helt döda båda två.



Snart två år sedan.

DU ÄR MIN VÄRLD.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback