You heal me.

Oh yäss: Känner mig som en helt ny människa. Kind of. Jag är åtminstone både snyggare och fräschare än för en liten stund sedan och det gör jävligt mycket för hälsan. Tack för det.
Linus lovade mig att vara hemma absolut senast 18.00. Vad är klockan nu? 18.35. Han har inte ens hört av sig. Vilken jävla karl man har! Måste faktiskt medge att jag hatar honom lite just nu.

Alright: Såg precis att det är 656 dagar sedan älsk och jag bondade. Om tio dagar är det 666. Tufft. Haha, har jag inget bättre för mig?


Ja. Precis.

Edit: Älsk kom hem runt sju. Han hade tydligen snackat med sin chef. Jahapp. Vi åkte hem och när vi stannade och tankade på vägen sprang Linus plötsligt in på macken. Med sig ut hade han en jättefin blombukett. Till mig. Han sade att han bara ville säga att han älskar mig. Oh, älskling. Vi kom hem för en liten stund sedan, så nu ligger jag i soffan framför laptopen samtidigt som jag slötittar på Idol och äter överblivet godis. Väntar på käk. Hörde rykten om omlett. Mums!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback