Your life is better than mine.

KILL ME. Åkte in till akuten i förmiddags. Trodde mitt huvud skulle gå sönder, då jag hade (har) fasansfulla smärtor i vänster öra. Fy i helvete. Läkaren konstaterade att jag har en luftvägsinfektion, bihåleinflammation och öroninflammation. Yäss, allt på samma gång. Han var också lite orolig över att det såg ut som om jag hade lunginflammation, men efter ett blodprov kunde han lugna mig med att så inte var fallet. TACK fan för det. Så nu blir det antibiotika som gäller igen. Var väl 1-2 månader sedan sist. Det här är ett skämt. Min hälsa är ett skämt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Bah.

Now: FRUKOST! Både älsk och jag håller på att svälta ihjäl. Har fått i mig två penicillintabletter på hela dagen. Asbra. Sedan blir det höstmys i soffan och sängen. Nu jävlar ska jag bli fit for fight igen. 

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback