You're already the voice inside my head.

Last night: Linus kom hem vid halv nio och jag hade migrän. Kände mig sjukt sliten. Käkade och tittade på och skrattade åt "Vem kan slå Filip och Fredrik". Linus: "Det är det bästa programmet som gjorts! Efter "Hål i väggen" då!" Efter det däckade vi och vaknade runt två. Borstade tänderna och hoppade bums i säng.

Today: Vaknade för en timme sedan av att hemtelefonen ringde. Blev pissrädd och fick hjärtklappning. Har fortfarande ont i skallen, jippie! Idag tänkte jag springa upp till Vällingby och uträtta ett par ärenden, sedan ska brorsan och jag övningsköra. Kul! Linus slutar redan vid fem, så när han kommit hem måste vi fixa klart lite saker. Om jag orkar och har tid så fixar jag naglarna också.
Nu ska jag fixa frukost, håller på att svälta ihjäl. Därefter blir det nog duschen!


Dagens livsproblem: Jag måste fixa nya migräntabletter. Och jag kan lova att det är krångligare än det låter. Orkar inte boka en läkartid för att sedan gå dit och bara be om ett nytt recept. Men jag tror fan inte att de är så sjyssta att de kan skriva ut ett per telefon. Bah. Kan inte någon hela mig?

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback