You're bringing it down.

När jag satte mig här var planen att (faktiskt) blogga ikapp helgen, men jag orkar verkligen inte nu. Istället ska jag frossa i choklad och antingen läsa min nyinköpta Cosmo eller kolla på lite Sex and The City. Inte helt fel dårå.
Linus slutar om en timme och då får vi se vad som händer. Vi har planer, så vi får hoppas att det blir som vi tänkt oss.
Har fortfarande (efter ett helt dygns migrän igår) ont i skallen. Fukk it.

Imorgon blir det till att träffa min älskade Linda. Det var ett tag sedan och det är inte okay. Vi får se vad vi hittar på, men jag känner att det kommer bli supermysigt oavsett vad som sker. Vi äger apballe. Så är det bara.
Måste uträtta ett par ärenden imorgon. Och jag borde verkligen fixa mina franska manikyrnaglar. Och träna. Och sola. Och sedan är det väl typ tusen andra saker också, men det löser sig. Ingen idé att stressa upp sig.

Och älskling, 681 dagar idag. Vi kilar stadigt. Snart firar vi två år som ett par och ett halvår som förlovade. Bangar inte.
You make me wanna lalalaa. Fortfarande. Älskar det.


Crap
Crap from: Linda

Jag ska se till att få tillbaka mitt dygn (jag är påväg) kan inte sova till två tre :S

vi får boka en ny dag, nån gång nästa vecka, för veckan efter börjar jag jobba :P Då kan man inte få nån heldag med mig inte :P för jag jobbar på ett eller annat sätt varje dag.. men som längst tror jag att jag jobbar fyra timmar i rad? :P<3


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback