And you will find infinity.

Sunday update: mötte upp Carro, som var lika vårsnygg som jag i skinnjacka och blommig sjal, för en av våra sedvanliga timlånga promenader. Var ute och traskade i två timmar och det var mysigt som vanligt. Dock lyckades jag smutsa ner mina vita tygskor och trampa i hundskit, heh. Men annars så!
Väl hemma igen packade jag ihop Linus' och mina saker och vid sex åkte vi ut till landet. Blev en varsin glass på vägen ut, har ju så förbaskat ont i halsen. Lade oss i soffan och tittade på TV, men jag somnade redan vid elva.

Monday: mår uselt. Har helt vansinnigt ont i halsen och snorar och hostar och har mig. Kul! Ska äta frukost och hälla i mig litervis med chailatte och sedan hoppas på det bästa. Kl. 15 ska Linus och jag på en lägenhetsvisning, men jag har inte alltför höga förhoppningar. Men det ska bli kul i alla fall. Ikväll blir det nog till att vila, för jag har inga planer på att må såhär någon längre tid.. Uäck.

You: jag förstår mig inte på dig.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback