I don't believe that anybody feels the way I do about you now.

I'M YOURS: jag och Linus "firar" 29 månader idag. Och det är ingenting annat än sjukt. För tänk hur mycket vi har varit med om tillsammans, hur mycket vi har gjort, hur mycket som sagts, hur många minnen vi har ihop. Vi har förändrats och förenats och kommit varandra så nära som man kan komma en annan människa. Och det är helt ofattbart hur tiden bara har sprungit iväg, samtidigt som det ibland har känts som om den står alldeles stilla.

Om en månad är det exakt två och ett halvt år sedan den där natten kom, då vi inte längre kunde kväva våra känslor. Och sedan den sekunden har vi aldrig släppt taget om varandra.

Och fastän jag vet att man aldrig kan lita på kärleken, så litar jag på oss.
För du är min och jag är din och det är precis så det ska vara.

AND YOU'RE MINE.


Crap
Crap from: Älsklingen!

Jag älskar att jag är nära dig, att du liksom är mig. Att du och jag är ett.



För vi är ju inte två olika människor, vi är två människor i en. Som kompletterar varandra och passar varandra helt perfekt, och det älskar jag.

Och jag trivs varje sekund med dig, för jag känner fortfarande att det alltid är helt rätt.



Att du ska vara min,

att vi ska vara vi.



Du är det finaste, vackraste, sötaste, gosigaste, snufsigaste, sexigaste, snyggase, pluttigaste och mest älskvärda människan i hela världen.

Och jag har älskat varje sekund med dig,

och jag älskar varje sekund som försvinner iväg när jag är med dig.

Och jag kommer älska varje sekund som vi kommer passera i resten av våra liv.



Jag älskar alla våra minnen älskling,

stora som små.

Och jag älskar min framtid, inte för att jag vet hur den ser ut. Utan för att jag vet att jag får ha den med dig. Och då kan den inte bli annat än bäst.



Du är allt jag behöver,

och du gör mig lycklig.

Och jag vet att det alltid kommer vara du och jag.

För jag känner att varje sekund är rätt.



Så älskling,

njut av varje liten sekund.

För det gör jag.

Jag njuter av varje sekund jag får ha med dig,

även om jag vet att vi kommer få så många fler.

För med dig,

kan man inte få tillräckligt med sekunder.



Jag älskar Dig.



/Din Linus

Crap from: Älsklingen!

Med dig måste man ta vara på varje liten kärlekssekund,

för även om det blir flera miljoner,

så innehåller de din kärlek.

Och din kärlek är värt många gånger mer i känslor än vad världens största diamant är värd i pengar.

2009-04-18 @ 22:35:38
URL: http://duärmittlivskärlek.föralltid

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback