I'm sure everything will end up alright.

Friday: rörde ihop äggröra och bacon till frukost, och Linus blev både förvånad och glad. Jag kan om jag vill! Myste i sängen och gjorde oss sedan i ordning. Drog in till Norrtälje och slösade en massa pengar på apoteket och handlade lite käk. På kvällen bläddrade vi i en massa resekataloger (snart!!) och myste framför TV:n, smaskandes på Ben&Jerrys - Bohemian Raspberry, yummie!


Söta Hermon.
Hon och jag har känt varandra i 8 år. Hur gick tiden så snabbt?

Saturday: åkte in till stan på förmiddagen och jag kastade mig in i duschen. Vid halv två mötte jag upp Hermon och vi tog en mysig promenad, som slutade uppe i Vällingby. Jag köpte en "sommarjacka" och sedan slog vi oss ner på Donken, med en varsin Mc Chicken Junior (mental orgasm!) och pratade-pratade-pratade. Om ALLT. I tre timmar gick vi igenom allt från minnen till framtiden till kärlek och pojkvänner och relationer och vänskap och rädslor och ytlighet och filmer och.. Ja, allt. Det var helt sjukt bra. Vid fem skiljdes vi åt och jag mötte Linus som precis kommit hem från jobbet. Vi packade ihop lite prylar och åkte sedan hem till landet. Käkade middag och tog en första sommartur på gamla moppen - nostalgi!! Kändes precis like old times. För förra sommaren när vi åkte moppe överallt och hela tiden och det fick mig att tänka på allt vi gjorde då och allt vi gjort tillsammans och jag började längta efter sommaren helt sjukt mycket.
Vi tittade på Robinson och lite annat skit på TV:n, innan vi tog en dusch och bäddade ner oss nere i soffan och tittade på 'Hitta Nemo'.

Sunday: kom hem till mina föräldrar för två timmar sedan och har sedan dess suttit och läst igenom en "manual" från jobbbet. Ska dit imorgon, och jag vill vara förberedd. Nu tänkte jag ta en dusch och styra upp mig själv lite. Om en timme eller två ska jag möta upp Carro för en av våra vanliga promenader. Det är alltid en höjdpunkt. Flera gånger i veckan (oftast) träffas vi och promenerar och pratar-pratar-pratar. Jag älskar det.


Min älskade promenadkåmpiz och nära vän Carro.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback