You make me feel.


Sunday:
åkte in till stan på eftermiddagen, svängde förbi Kista och jag hittade två klänningar. Linus tycker att jag är sjuk i huvudet och att jag redan har för många klänningar (skulle tippa på ett 40-tal), men jag blev lycklig över detta inköp. Stressade hem, käkade och gjorde oss i ordning. Strax efter sju fick vi skjuts hem till Markus, där han, Niklas och Segel satt och spelade tv-spel. Vi förade lite och någon timme senare promenerade (jag vinglade på klackar) till pendeln, som vi haffade in till stan. Anlände till Carros studentskiva strax efter 22, där vi spenderade kvällen. Tråkigt nog var det ganska dött (alla hade inte lyckats sälja alla sina biljetter), men vi drack, rökte, pratade och dansade ändå. Alla ville dra vidare, men eftersom ingenting var öppet (söndag och natt till röd dag), så tog Linus och jag en taxi hem vid halv två. Hade vansinnig migrän, så vi däckade som två klubbade sälar.








Monday: vaknade med migrän (och träningsvärk i benen och värk i fötterna) vid tolv och ville dö. Vi låg och drog oss länge innan vi gick upp och åt chips till frukost. Snaskade vidare i sängen, tog en värktablett och sedan somnade jag en stund. När jag vaknade hade migränen blivit lindrigare (men långt ifrån bra) och Linus var nöjd och glad över att ha fixat Spotify. Låg och lyssnade på musik och slappade tills klocken blev 16-17. Då tog vi en varsin dusch och fräschade till oss. Åkte ut till landet och slappade vidare i soffan. Åkte för övrigt förbi Kista på vägen (Linus skulle lämna tillbaka en tröja) och jag var nära på att köpa ytterligare en klänning, men hindrade mig i sista sekund.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback