He does nothing the boy does nothing.

Sunday update: Carro hörde av sig och sade att hon hade fått förhinder i sista stund, vilket sög. Dock har jag istället suttit och pratat med Yster (Carro) på MSN, om sådant som vi borde ha pratat om för länge sedan. Känns lite bättre nu i alla fall. Nu är det nya tag som gäller. Sitter och lyssnar på Carro's spotifylista (snuskigt bra musik som vanligt), och jag förstår inte hur hon hittar alla låtar. Hon är min musikguru. Eller något.

I övrigt har jag stört ont i skallen och känner mig lite halvrisig. Men det gör jag ju var och varannan dag nu för tiden, så det hör ju inte direkt till ovanligheterna. Sådant är livet antar jag.

Happy music:


Crap
Crap from: Yster. a.k. din musikguru

Känns mycket bättre. :)

Jaa du .. all bra musik dras till mig bara.



Puss

2009-04-19 @ 19:03:44
Crap from: "andra" Carro :D

Aw förlåt :( Jag vet att det sög <3

2009-04-19 @ 22:20:02

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback