I melt with you.

Tuesday: det målades inga naglar, utan jag fastnade här som vanligt istället. När Linus kom hem käkade vi middag och tog sedan bilen till videobutiken och hyrde filmen 'Dumpad'. Efter att jag somnat och Linus sett klart filmen väckte han mig och vi skickade in våra högskoleansökningar, känns sjukt bra. Somnade gott vid två.

Wednesday: startade dagen med att käka frukost tillsammans med mamma och mormor som fikade här hemma. Tog sedan en dusch och tittade på filmen samtidigt som jag gjorde mig i ordning. Vid halv två gick jag och mötte Carro och Wira och vi tog en långpromenad i solen. Mys! Någon timme senare gick vi hem till henne, lämnade en trött Wira och fyllde på vätskeförrådet och traskade sedan upp till Vällingby. Jag köpte hårfärg, smink och jordens godaste Lindt-choklad, som Carro och jag smaskade lite på. Sprang även på min andra Carro inne på Åhléns och när jag var på väg hem sprang jag in i Mickis också.
Nu sitter jag här hemma, har ätit av den supergoda chokladen och väntar på att Linus ska komma hem. Men han är sen som vanligt.. När han behagar komma hem ska vi i alla fall ut till vischan.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback