I wish he never looked at me that way.

Thursday update: gjorde upp ett sjukt seriöst träningsschema/dagbok, så nu känner jag mig pepp som aldrig förr. Sedan haffade jag Ipoden och drog ut på en timmes powerwalk. Skönt! När jag kom hem körde jag en massa styrkeövningar, för armar, ben och mage. Och käkade middag och duschade. Resten av kvällen myste Linus och jag i sängen, kittlades och skrattade.

Friday: förutom att jag försov mig BIG TIME imorse, så har den här dagen hittills varit en bra dag. Vaknade med ett ryck kl. 10.49 (skulle vara hos sjuk-Ewa 11.00) och kastade mig upp, slängde på mig kläder och rusade iväg. Kom hem en halvtimme senare, käkade en kiwi, hällde i mig ett stort glas vatten och gav mig sedan ut i solen och poswerwalkade i en timme. Hade solen i ansiktet hela tiden och det var så varmt att jag höll på att smälla av. Men vilket fantastiskt sätt att starta dagen på! Jag mådde (och mår fortfarande) helt oförskämt bra. Mättade magen med en portion havregrynsgröt när jag kom hem och sedan dess har jag gjort saker som behövde göras. Åt precis en omelett till lunch och har gjort mig i ordning, för om någon timme ska jag möta upp Carro och ta en efterlängtad promenad. Ih!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback