You're all over me.


Friday:
vaknade vid halv elva och hade ont i hela kroppen. Hade träningsvärk överallt, tillochmed i muskler jag inte visste fanns. Dessutom håller jag på att få en visdomstand, så ont i käften hade jag också. Inte okay. Stapplade mig ur sängen, Linus fick knuffa upp mig för att jag hade så satans ont överallt. Satte mig i soffan en stund, innan jag gick in för att väcka Linus, men jag somnade själv någon timme. Vid ett slog vi oss ner i köket och käkade frukost och sedan hoppade vi in i duschen och gjorde oss i ordning. Jag vet inte hur, men vi lyckades slösa bort fyra (!) timmar, innan vi kom iväg in till Norrtälje. Köpte ett par örhängen på H&M och nödvändigheter på Apoteket, och käk förstås. Väl hemma började vi med middagen, ungsbakade rotfrukter och grillat, mums! Vid halv åtta satte vi oss ute på altanen och käkade och drack lite cider respektive öl och pratade, skitmys! Förflyttade oss in till soffan och åt glass och tittade på Talang. Vid tio gick vi upp till vår soffa och satte på filmen 'Nyckeln till frihet' och jag lyckades hålla mig vaken igenom HELA filmen. Och då var den ändå över två timmar lång. Heja! Men den var helt vansinnigt bra och jag grinade mest hela tiden. Sedan blev det bums i säng!

Kameran användes flitigt..












Crap
Crap from: Yster

Sötnos! :)

2009-04-25 @ 19:38:48

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback