I feel it, feel it, feel it.

Saturday: kom hem till mina föräldrar vid 10.00, och drog ut och powerwalkade i en timme. Helt underbart. Kom hem, bytte om och satte mig ute på balkongen och solade och pluggade körkortsteori. Sjukt duktigt faktiskt. Ett par timmar senare tog jag en dusch och gick sedan upp till Vällingby och köpte ett par örhängen och en väska. Och väl hemma igen fixade jag fransk manikyr-naglar. Vilken produktiv dag! Vid halv sex gick jag dessutom upp till Vällingby en gång till, för att posta en LOVE-film och hämta ut migränmedicin. Träffade Hermon en snabbis också. När Linus kom hem åkte vi hem till landet och där möttes vi av..


..Oliver och Leo, våra nya små kattungar.

Så vi busade och gosade med O och L, innan vi åt middag med mamma Eva. Strax efter åtta fick vi skjuts hem till Tobbe, där vi slog oss ner ute på balkongen med honom och Lina. Drack lite, rökte och snackade skit.



 


Efter en stund gick vi ut för att gå en lång och mycket MÖRK promenad med Niklas och Carro och jag fick femhundra myggbett. Ungefär.
Det blev, p.g.a. en del omständigheter,  en jobbig kväll, men den hade sina ljusa stunder ändå. Vi satt ute på balkongen, lyssnade på musik, dansade, spelade spel, grillade korv och pratade och skrattade. Kvällen slutade med att Tobbe (efter 15 timmars konstant krökande) tvärdäckade ute på balkongen och Linus och jag kom hem och däckade vid 05.00.



 



 
 



Kvällens bästa:


Dammsugar-dansen!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback