Groove, slam, work it back, filter that, baby bump that track.

Sunday: vaknade av att käften gjorde förbannat ont. Jag håller ju som sagt på att få en visdomstand, och smärtan är inte rolig. Fyfaan. Stundtals gör det så ont att jag vill gråta. Kan varken äta eller prata ordentligt. Drygt? Jo. Väckte en lagom bakfull Linus och vi lade oss i soffan framför reprisen av Robinson. Linus mådde som han förtjänade, så han låg mest i soffan och jag busade och gosade med kattungarna, oh! Dem är så sanslöst söta och dem springer runt och brottas och biter och busar med varandra hela tiden. Och sedan blir dem trötta och går och lägger sig skavfötters i sin lilla korg. Mina älsklingar. Vid fem åkte vi ner till ICA och köpte massa snask och sedan åt vi en nyttig middag ute på altanen. Kvällen avslutades framför en film i soffan.

Monday: kom in till stan vid tolv och har inte gjort något särskilt vettigt sedan dess. Har så löjligt ont i munnen, och ont i skallen också för den delen. Ska strax sticka ut på en powerwalk ändå, tänkte jag. Gotta stick to the plan. Måste upp till Apoteket och gå lös på alla deras smärtstillande medel också. Och ikväll ska vi ut till landet och gosa med Oliver och Leo! Saknar dem nästan.

What else: lämnade in min mobiltelefon för reparation för en dryg vecka sedan, så får tillgodohålla mig med min gamla. Iochförsig är det min all time favourite-mobil, men jag känner mig aningen handlingsförlamad ändå. Och inte nog med det så har jag dessutom varit tvungen att lämna in min älskade laptop. Dem kom och hämtade den idag. My precious! Får väl tillbaka dem om någon vecka och då förhoppningsvis lagad, men hur ska jag klara mig utan den? Teknik är livet! LÖL.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback