Look into your heart and you'll find love, love, love.

Thursday: strax efter att jag publicerat föregående inlägg hörde Carro av sig och drog med mig ut på en av våra vanliga myspromenader. Så efter en snabb dusch mötte jag upp henne och Wira och det blev en långpromenad. Precis lika mysigt som alltid. Vi hittade ett par gungor som vi vilade oss på ett tag också, så Wira fick snällt sitta bredvid och vänta. Tre timmar senare skiljdes vi åt i kylan och jag gick hem och åt lunch, pratandes med mamma.
Mådde inge vidare - halsont, förkyld och trött i hela kroppen - så jag vilade ett slag i sängen, innan jag fixade manikyr-naglar. Och jag blev sjukt nöjd. Snygga naglar is the shit. Linus kom hem vid halv nio, så då tog vi med lite prylar och åkte ut till landet. Lyssnade på öronbedövande hög musik och sjöng med i alla låtar, underbart. När vi kom hem kröp vi ner i sängen för att titta på någon serie, men vi somnade nästan dirr.

Friday: vaknade för en stund sedan och sitter nu och väntar på frukost och lyssnar på musik. Mysigt sätt att starta dagen på. Linus är ledig nu i ett par dagar, så vi får se vad vi hittar på idag. Om solen spricker upp (och alla envisa moln försvinner) så tänkte jag i alla fall gå ut och lapa lite sol i ett par timmar. Måste börja fixa brännan inför sommaren känner jag.


Tröttnade egentligen på den här för längesedan, men idag tycker jag om den.
Den känns så mycket vår och sommar.

Parentes: det har blivit sjukt lite bilder här i bloggen den senaste tiden och det är ju helt sjukt trist. Så jag lovar en förbättring.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback