Now that I can't have you.

Tuesday: åkte in till stan i förmiddags och jag käkade frukost samtidigt som jag pratade med morsan och mormor (som var på besök). Sedan satte jag igång med projektet att rensa bland alla våra (mammas och mina) sommarskor, vilket visade sig vara ett större jobb än väntat. Höll på i över en timme och var helt slut efteråt. Och jag räknade det till att vi har 60-70 (!!!!) par och då slängde jag ändå hälften (och räknade inte med alla nya jag (och mamma) köpt i år). HELT INSANE. En parentes är också att mamma häromdagen konstaterade att hon äger drygt 300 (TREHUNDRA!!!) väskor. Och så har ju jag som sagt galet många klänningar. Om vi är materialister? HEEH.


Bjuder på ett litet urplock, då alla inte fick plats på bild.
SJUKT?


Nu har jag otrevligt ont i huvudet, så mina planer på att plugga körkortsteori idag skjuts fram till imorgon. Ska istället ta en dusch och fixa naglarna.

Also: insåg för ett tag sedan att jag missade min tid hos ungdomsmottagningen imorse, vilket SÖG. Var bombsäker på att jag skulle dit imorgon, men så var tydligen inte fallet. Så får försöka få tag på dem imorgon och boka in en ny tid. Bah.
Och ikväll ska högskoleansökan skickas in. Men jag känner mig relativt färdig med den, så det är lugnt.

En parentes: eftersom jag lovat mig själv att det ska bli fler bilder här på bloggen, har jag de senaste dagarna fotot allt jag sett typ. Woho.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback