I'm running in your veins.

Monday: karln och jag spenderade mestadels av förmiddagen hemma. Vid fyra-tiden åkte vi in till stan, då jag skulle på en internutbildning på jobbet kl. 17. Satt på en föreläsning i tre timmar (kändes precis som om man gick i skolan) och så avslutade vi med ett litet test. Gick asbra. Haffade bussen till Fridhemsplan, där Linus hämtade upp mig och sedan fortsatte vi ut till landet. Efter att ha slängt i oss lite käk, bäddade vi ner oss i soffan framför filmen 'Rain Man'.

Tuesday:
vaknade vid tio, gick upp och käkade en varsin stor portion havregrynsgröt och sedan kollade vi klart på filmen, eftersom jag, inte fullt så otippat, somnade kvällen innan. Efter en dusch och uppstyrning åkte vi in till Norrtälje, köpte lite nödvändigheter på H&M och Apoteket. Och käk på ICA. När vi kom hem tryckte vi oss ett par knäckemackor med lökkeso (min våta dröm typ) och kollade på TV. Ett par timmar senare rörde vi ihop middag och sedan körde jag ett "pass" på träningscykeln, samt gjorde en massa arm-ben-mag-övningar. Vid halv tio hämtade vi Martin nere på ungdomsgården och vi avslutade kvällen i sängen, tittandes på 'Alvin and the Chipmunks' - underbar film.

Wednesday: upp vid åtta, slängde ihop en take away-frukost till L och packade alla jäkla väskor. Skulle ha käkat brunch med Carro imorse, men på väg in till stan kom jag på att jag hade tid hos sjuk-Ewa kl.10.30, så det sög. Kom precis hem därfrån. Var tydligen extremt stel på höger sida, så hon bokade in en ny tid redan imorgon förmiddag.
Nu tänkte jag ta tag i den där vedervärdiga körkortsteorin, som jag skjutit framför mig de senaste månaderna. Usch, vill inte. Men om jag ska ta det där förbaskade körkortet, så är det dags att sätta igång. Uäh. Om Jimmy har tid, så ska vi även köra lite ikväll också.
Mailade precis med jobbet också, och det gjorde mig lite hoppfull, men vi får väl se hur saker och ting ter sig. Vågar inte hoppas på någonting alls. Men idag är en duktig dag!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback