I'm yours.

Friday: kom hem till mina föräldrar tidigt imorse. Efter lunch satte mamma och jag igång med att storstäda. Hon har tvättat alla fönster och dammat och dammsugit överallt och jag har förstås städat och dammat och dammsugit och torkat golvet och sorterat och kastat och röjt runt inne i mitt och Linus' rum. Och det är så fräscht och snyggt och rent här inne nu, så jag är sjukt nöjd. Tror Linus kommer få en chock när han kommer hem ikväll.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig lite vårsnygg och sedan skulle jag behöva uträtta ett par mindre ärenden uppe i Vällingby. Om inte, så tänkte jag ta mig en promenad i det fantastiska vädret, med eller utan sällskap får vi se.

  

Looking forward to:
helgen; nästa vecka; Carros studentskiva nästa helg; valborg; eventuellt en weekend i Göteborg i slutet av april; valborg; min och Linus' två och ett halvt års-dag; min tjugoårs-dag(!); SOMMAREN (och allt som hör därtill) och hösten (eget boende med L, högskolan, struktur, frihet).

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback