Strike anyone who's ever done us wrong.

Wednesday update: jag pluggade teori i någon timme, men sedan kände jag att jag började bli okoncentrerad så jag bestämde mig för att plugga mer vid ett senare tillfälle. Men det gick förvånansvärt bra faktiskt. Lite kunskap har jag nog lyckats banka in. Mailade lite med min handledare också och hon meddelade att jag hade fått 11 av 12 poäng på testet, som vi gjorde efter utbildningen i måndags. Heja mig! Har dessutom hunnit duscha och födelsedagsfika med familjen. Jimmy fyllde nämligen 28 år igår, så det skulle firas med lite presenter och tårta. Mysigt!

Nu tänkte jag sätta mig ner och göra upp en träningsplan, så att jag lyckas och får ut maximalt av min träning. Ska räkna lite på hur mycket jag "behöver" gå ner och hur jag ska äta och träna på ett sätt som tillfredställer mig. I sommar vill jag känna mig bekväm med min kropp och en sådan sak kommer ju inte gratis, utan det får man fixa själv. Ska planera dag för dag fram tills i sommar och sedan får vi se hur jag sköter mig. Jag lovar i alla fall att göra mitt bästa. Nu jäklar blir det åka av! När det är färdigt ska jag haffa Ipoden (som ligger på laddning) och sticka ut och powerwalka. Duktig dag sade jag?


Varför finns inte Spotify till Ipoden? Bah.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback