When it was good.

Thursday update: jag slingade håret, men jag ser ingen större skillnad. Håret ser fortfarande gräsligt ut.. Kl. 14.30 fick jag ett SMS från "jobbet", stod något i stil med "glöm inte HLR idag kl. 17.30.." och adress och sådant shit och jag tänkte att jaha, men vad bra att jag har blivit informerad om detta. För det tror jag inte att jag har. Annars har jag totalt glömt bort det (vilket inte skulle förvåna mig nämnvärt, men ändå). Så det vara bara för mig att göra mig i ordning och åka ut till söder. Drygt två timmar senare gick jag därifrån med intyg om att jag kan utföra HLR på barn, hell yeah. Kom hem vid åtta, kollade på TV och sedan kom Linus hem och vi åkte ut hit till landet.

Now: sitter i köket och håller Linus sällskap medan han slänger ihop något ätbart. Det suger att behöva äta middag såhär dags, men det får vi leva med. Mår förövrigt lite sådär, har huvudvärk och mår lite illa. Men det är väl också sådant som man får leva med ibland antar jag.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback