I gotta a feeling.

Monday update (fredag-lördag-söndag kommer!): första skoldagen på Socialhögskolan (Sthlms Universitet). Upprop i aulan, fick träffa min klass (drygt 30 pers - 95% var 25 år och uppåt (skitkul!)), rundvandring och en jäkla massa information. Slutade kl. 15 och begav mig hemåt. Pratade med Carro i telefon hela vägen hem, mys. Var heelt slut när jag kom hem, hade huvudvärk och kände mig allmänt risig, så jag käkade lite, tog ett par värktabletter och lade mig i sängen och vilade. Resten av eftermiddagen spenderade jag framför datorn, lyssnandes på musik och pratandes med Carro över MSN. L kom hem vid åtta-tiden och vi pratade länge om hur vi hade haft det under dagen. Kvällen avslutade vi framför filmen 'Den man älskar' - fin men sorlig film - och sedan kom vi säng redan vid ett!

Tuesday: ska vara i skolan mellan 13-15, så behöver inte gå hemifrån på ett tag, skönt. I eftermiddag blir det till att jobba som vanligt och sedan har L lovat att komma och hämta mig. Och ikväll ska vi myyysa framför TV:n. Längtar!

Imorgon kl. 09.00 har jag min allra första föreläsning på Universitet någonsin, i Socialt Arbete. Ska bli både roligt och intressant. Måste dock hinna köpa mig en kalender och ett par block och lite sådant innan, men det löser sig. Sedan är det välkomstdag för oss nya studenter, men vi får se hur länge jag stannar. På torsdag är jag ledig, förutom att jag jobbar eftermiddag, men då hoppas jag på att träffa Carro. På fredag har jag också en föreläsning och sedan är det välkomstpub på kvällen. Tuff vecka!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback