I'm falling down on you.

Tuesday: i förmiddags åkte jag in till stan, mötte upp Linus och sedan promenerade vi bort till Socialhögskolan (en institution vid Stockholms Universitet - där jag ska studera) för att registrera mig. Fick en hel bunt med papper med mig därifrån, mitt schema bl.a. Vilket ser asskönt ut, så jag känner mig lite lättad. Därefter slog L och jag ner oss på ett litet mysigt hak i Vasastan och åt lunch tillsammans. Så himla mysigt, tror aldrig att vi har lunchat på det sättet förut. Linus: "Fan, vad mysigt att träffa dig såhär mitt på dagen!". Skiljdes åt vid tre-tiden, han för att dra tillbaka till KTH och jag för att bege mig hem till min barnvaktsfamilj och fördriva tid. Slog mig ner i soffan och läste en timme innan jag gick och hämtade killarna. Det är inte ofta det händer, men idag lyckades dem få mitt tålamod att tryta. Var med en lättnad jag sade hejdå och åkte hem vid sju-tiden.

Kom hem strax efter åtta och har käkat middag och pratat en del med morsan och farsan. Sitter för tillfället med hårfärg i håret, men ska alldeles strax hoppa in i duschen och tvätta ur det. Linus är på 'pub-kväll' med KTH, så jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Tror att jag ska krypa ner under täcket och läsa ur min pocket (sista boken av Alvtegen!). Myspys.

Fan-i-helvete, vad jag mår illa.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback