Hela världen är så underbar bara man får ett svar.

Wednesday: startade dagen tillsammans med Avin på en solig uteservering. Höstkänslan smög sig på där vi satt och surplade chailatte respektive latte och pratade om livet. Jättemysigt! Ett par timmar senare anslöt sig även Linus och sedan sade vi hejdå och lyckönskade A (som flyttade till Borås igår för att studera) och åkte vidare till Barkarby Outlet (innan hann vi också med att kolla och provköra en bil - vi behöver en ny). Skickade iväg L och sedan sprang jag runt som en dåre för att försöka hitta det jag skulle (fölsispresent till L). Kvällen spenderade vi ute på landet, myspys.

Thursday: eftersom det var Linus' 20-årsdag smög jag upp tidigare och serverade honom frukost på sängen, mycket uppskattat! På eftermiddagen åkte vi in till stan, då jag skulle jobba. Vi hade det riktigt mysigt, grabbarna och jag och när jag skulle gå hem sprang dem ut i trapphuset och vinkade länge-länge. Väl hemma på landet igen åt vi tre rätters-fölsis-middag med familjen och sedan överöste jag L med presenter. Vi avslutade kvällen i soffan framför en film.



Den nyblivna 20-åringen på sin stora dag ♥

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback