Jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig.

God morgon-god morgon: första december idag! Hur mysigt (och sjukt) är inte det? Jag har kommit in i tidernas jäkla julstämning, så nu fattas bara snö. Är det inte snö på julafton i år, så tänker jag bannemig inte fira jul. Så det så!

Eftermiddagen igår spenderade jag i alla fall framför laptopen skrivandes på hemtentan. Kom igång litegrann i alla fall, men har en lång bit kvar till mål. Men-men, skam den som ger sig! Vi får se om jag hinner plugga något idag, annars får jag gräva ner mig heela dagen imorgon. Kul! Linus kom hem vid sju-tiden och mådde jättedåligt (tror att han hade migrän) så det blev ingen tripp upp till gymmet. Så det får bli ikväll istället efter jobbet.

Första december idag som sagt och jag känner mig aningen stressad inför alla julklappar. Endast två klappar är avklarade (dem lättaste) och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till alla andra. L är hör och häpna svårast att komma på något bra till, men jag har en idé. Men ändå! Ingen lust att ge mig och trängas med hela Stockholm har jag heller - åångest! Men jag får väl ragga med mig något bra sällskap så ska väl det gå vägen det också.

Sitter och lyssnar på Carolina Wallin Pérez och Melissa Horn och jag får goosebumps hela tiden. SÅ bra!

Nä hörrni, nu ska jag slänga ihop lite frukost och sedan göra mig iordning, för sedan väntar en lunch med älsklingsCarro! Och sedan måste jag släpa mig iväg till jobbet..




Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback