Jag går med dig överallt.

God kväll: lördagnatt och jag är tröttare än tröttast. L och jag hade myskväll igår, helt underbart. Men vi somnade ganska tidigt, trötta som vi alltid är. Tog en rejäl sovmorgon imorse, åt en stadig julfrukost med julgröt och julskinksmackor, mums! Sedan myste vi i soffan, tog en promenad, myste lite till och sedan tog vi en dusch och gjorde oss i ordning innan vi rullade in till stan.

Linus är ute med jobbet och jag har umgåtts med Carro. Vi var på bio i Vällingby, nästan tomt i salongen, men det var skitmys! Nu ligger jag här och försöker hålla mig vaken, är sjukt trött som sagt. Vill att älskling ska komma hem nu, så att vi kan krypa ner under täcket och sussa. Längtar och saknar honom löjligt mycket. Min finaste.




Världens bästa.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback