Jag håller andan med dig för jag vet hur du känner.

Hi diary: de senaste dagarna har varit upp och ner. Det har varit mycket blandade känslor, tankekaos, ont-i-magen-ångest och lite uppgivenhet. Men jag hoppas att det har vänt nu. For real this time.
Dagarna har i övrigt upptagits väldigt mycket av tentaskrivning, lite jobb och väldigt mycket Linus-umgänge. Som vanligt i stort sett. På fredagmorgon ska tentan var klar och inlämnad och jag har ångest-ångest-ångest. Är lååångt ifrån färdig (så vadfan sitter jag och skriver det här för?) men jag ska bannemig ta mig i mål den här gången också. Och jag ska göra det bra-bra-bra. Hell yäss.

Det var inte min morgon alls imorse. Men efter att ha missat bussen och fått gå de 20-25 minutrarna hem till Carro, så bjöd hon på mysig grötbrunch. Och det gjorde mig på bättre humör. Dock hade jag släpat med mig systemkameran helt i onödan då batteriet dog efter att jag hunnit knäppa en bild. Men-men! Imorgon kanske är en bättre dag. Vi hade det som sagt underbart mysigt som vanligt. Tog bussen (!!) hem, kramades med Linus och sedan har jag skrivit på hemtentan och ätit lunch med mamma.

Om ett par timmar hade jag tänkt vara nästan-färdig med tentan, för då ska Linus och jag åka till Kista och äta middag och gå på bio och se 'Luftslottet som sprängdes'. Mysigt!


Brunchen i förmiddags.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback