För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen.

Hej-hej världen: efter många om och med (som vanligt) satte L och jag oss inne i biosalongen med massor av popcorn. Filmen (Luftslottet som sprängdes) var fantastiskt bra! Vi var överens om att den var den bästa av alla (tre). Så det var mysigt. Efteråt åt vi grekisk middag och myspratade om allt och ingenting. Skrattade i bilen hela vägen hem och sedan panikpluggade jag en timme och därefter mös vi framför ett Vänner-avsnitt innan jag slocknade på Linus' axel.

Idag är en dålig-dålig dag. Vill helst gömma mig under täcket. Har suttit KONSTANT sedan kl. 11 i förmiddags och skrivit på hemtentan. Fruktansvärt kan jag tala om. Har så löjligt ont i huvudet och ryggen och mitt huvud kommer att explodera närsomhelst. Jag orkar inte mer! Snälle store hemtentsGud, hjälp mig att bli klar så att jag kan börja leva igen. Det här är det värsta "skolarbetet" jag någonsin har gjort, seriously. Önskar inte ens min värsta fiende detta (eller jo, kanske.. ^^ men you get the point). Fyfaaan.

Nu ska jag ta en sista kraftryck och bli KLAR så att jag slipper se skiten mer. Sedan blir det middag och ikväll träning. Ska bli skönt att få ut lite aggressioner och stress. Fucking therapy.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback