För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig.

Hallå dagboken: jag var fantastiskt duktig igår! I drygt 6 timmar satt och jag och skrev på hemtentan, har knåpat ihop 5 sidor (det går segt!) så nu är det bara 10 kvar. Hoppas bara att kvalitén räcker till också (tveksamt - är så sjukt svårt). Men det känns bra att ha kommit igång på allvar nu i alla fall. När jag fått nog tog jag en välförtjänt och uppfriskande dusch (man är inte såå fräsch när man tentapluggar ^^) och sedan gjorde jag fransk manikyr-naglar. Åt middag med Linus, tittade på Bonde Söker Fru och sedan åt vi lite pepparkakor, öppnade andra luckan i chokladkalendern och tittade på Vänner. Myspys!

Vaknade vid nio-tiden av att jag fick ett SMS om att jag slipper jobba idag, somnade sedan om och vaknade ännu tröttare vid elva. Skönt att jag slipper jobb idag, då hinner jag ta itu med lite saker som ligger på to do-listan. Typ som att färga håret, sy klart klänningen (håller på att sy om den), städa upp här inne och skriva på hemtentan. Det blir asbra. Om allt går som planerat ska vi upp till gymmet ikväll också.


Det är så mörkt här inne att det är värdelöst att ta några bilder.. Men jag har på mig en snygg och skön tee-klänning från Gina i alla fall :) (togs för ett par dagar sedan)






Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback