Jag byggde upp dig bit för bit igen.

God morgon världen: vaknade med världens jäkla träningsvärk, ont överallt, i muskler jag inte visste fanns ens. Herregud. Finns inte så mycket att säga i övrigt. Ska skriva på hemtentan HELA dagen idag, tänkte dock hinna med att sy klart min klänning och fixa naglarna. Och färga håret. Ikväll ska Linus och jag kanske gå på bio.

Det är kallt (minusgrader) och helt vitt ute (frost) och jag tycker att det är så fint. Igår snöade det. Man kanske vågar hoppas på en vit jul i år? Tror förresten att jag har kommit på vad jag ska köpa till L i julklapp. Längtar efter allt som har med julen att göra. Och snart ska Carro och jag baka julgodis och dricka glögg och mysa. Allt blir så mycket mysigare i juletider.

Nu ska jag förflytta mig till ett bord och sedan fokusera järnet i ett par timmar. Usch, någon som vill göra det åt mig?

Kom igen nu, Jessi!




Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback