Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig.

Tisdag: mötte upp Carro vid ett-tiden och vi promenade runt och kikade efter lite julklappar och sedan slog vi oss ner på Waynes, åt lunch och pratade om sådant som behövdes prata om. Helt bäst som vanligt. Sedan bar det av till jobbet och efter många om och mer (och lite tårar och skrik) hade vi jättemysigt. Vi lekte pirater, gick på drak - och tigerjakt och gjorde skuggfigurer. Var helt slut när pappa Gustaf kom hem och utbrast: "Åh, vilka glada killar!" och "Hur går livet? Du ser så lycklig ut!" (menat till mig). Lööl. Sprang iväg till busshållsplatsen där Linus satt och väntade i kylan, åkte hemåt och sedan travade vi upp till gymmet. Och herrejäklar vad slut jag är i armarna nu! Vi körde stenhårt och det var apskönt som vanligt. Man känner sig alltid så nöjd när man går därifrån :) Nu har vi precis ätit wok och duschat (L står i duschen right now) och sedan blir det till att öppna första luckan i chokladkalendern (klart man måste ha en sådan!) och 'Vem kan slå Filip och Fredrik' på webTV:n.

Förresten. När Linus och jag var på väg hem tidigare ikväll, så gick Linus och retades och härmade allt jag sade, varpå jag sade att jag tyckte att han var dum. Fick då som svar tillbaka: "Haha, men vem ska jag annars mobba, om inte dig? Vad har jag dig annars till?" Kom då att tänka på ett tillfälle för någon vecka sedan. Minns inte vad vi gjorde, men vi var hemma i alla fall. Linus sade nog det finaste man han säga till sin fickvän då:  "Vet du vad som är så bra med dig, älskling? Att man kan skratta åt dig!" Haha, han är så fin och snäll, min man. :D


Slänger in en snart tre år gammal bild på mig och Carro.
Vi pratade om att det har gått sex år, fem år sedan vi satt där på cafét, idag. Tänk vad tiden har gått fort!
Jag älskar dig, glöm aldrig det. Du & Jag, Jag & Du.


Crap
Crap from: Carro

Tiden går fort när man har roligt! <3

2009-12-02 @ 10:57:17

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback