Vi känner alltid samma sak.

Livstecken: igår var den värsta dagen i mitt liv typ. I tolv timmar satt jag och försökte få klar den där förbannade pisstentan.. TOLV timmar. Det är sjukt. Men är man perfektionist så är man ^^ Fick ett smärre sammanbrott vid åtta-tiden så Linus och jag gick upp till gymmet. Helt underbar avkoppling. Men när vi kom hem  igen satte jag mig för att göra klart det sista (referenser och litteraturlista) och sedan dog jag typ i sängen. Helt förstörd.

Imorse var vi uppe innan sju, kastade oss ut i kylan 45 minuter senare och åkte in till KTH, där L skulle skriva ut tentan till mig (vår skrivare är paj och jag har tappat bort koden som man behöver för att kunna skriva ut i skolan) och sedan SPRANG (skrivaren krånglade såklart) jag bort till plugget, mötte Pernilla och Ulrika från klassen utanför och dem bara skrattade åt mig när jag kom springade. Slängde in tentan i lärarens fack 09.01. En minut efter deadline. Dock.. mötte Anna på väg ner till entrén och hon upplyste mig om att deadline var framskjuten till kl. 12, men att endast EN i klassen hade fått veta det och inte informerat resten i tid. TACK. Jag svor lite för mig själv, men orkade inte hetsa upp mig. Mötte upp Linus igen och vi satte oss på Waynes och åt frukost, skitmys! Sedan skiljdes vi åt och jag åkte hem och slängde mig på sängen.

Idag ska jag göra absolut ingenting, det är jag värd efter de senaste dagarnas intensiva pluggande. Tänkte titta på Paradise Hotel på webTV'n, fixa naglarna och försöka fixa klart klänningen någon gång. Bara ta hand om mig själv och ta det lugnt. Hallelujah.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback