Vi ska vara dem vi vill vara, hellre nu än efteråt.

Fortfarande torsdag: jag ägnade ett par timmar åt att städa upp ordentligt härinne. Det var knappt möjligt att vistas här inne innan, men nu är det fräsht och organiserat. Yay! Var helt slut efteråt (kändes som att jag hade kört ett hårt träningspass ungefär) men innan jag fick duscha och varva ner lite, så slingade vi mitt hår. Har velat fram och tillbaka huruvida jag skulle färga håret mörkt eller fortsätta att slinga det och vara ljus, men jag har inte kunnat bestämma mig så det får bli slingor tills jag fattar ett beslut.

Nu har jag nyss duschat och fräschat till mig lite, tänt en massa ljus och lyssar på Melissa Horn. Underbart mysigt. Linus klev precis innanför dörren så nu blir det pannkakor till middag och sedan upp till gymmet.

Ha en trevlig torsdagskväll allihop!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback