My meaningless weekend.

Saturday: slöade hemma hela dagen, då huvudvärken var ett bittert faktum. Lagade wok till middag (den gick hem hos päronen!); fixade naglarna; läste min underbara pocket (snart slut, crap) och slötittade på TV. Strax innan sex kom Linus hem från jobbet och vi käkade middag och sedan tog vi en iskall promenad i snön, mys. Fastnade framför "Så som i himmelen" när vi kom hem. Har sett den förut, men det är helt underbar. Både Linus och jag somnade framför TV:n vid elva. Löl.

Sunday: vaknade för en timme sedan och känner mig öm i kroppen. Börjar antagligen bli sjuk. Släktmiddag ikväll och sedan promenad med Linus när han kommer hem från jobbet. Annars inga planer what so ever.

Crap: åååh, vad jag saknar mina älskade barn. Om jag inte får jobba något, så ska jag åka förbi jobbet i veckan och krama lite på dem.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback