Break this empty shell forever more.

Update: huvud - och muskelvärken har blivit värre och värre under dagen, så har försökt vila så mycket som möjligt. Gav till slut upp och tog en halv (är tabletträdd) Maxalt Rapitab (min nya migränmedicin), men tycker inte att den gör så stor nytta. Får väl ta mod till mig och ta en hel nästa gång. Gjorde mig en kopp chocoffee och satte mig tillrätta i sängen och läste ut min pocket, som var sjukt bra, och sedan pratade jag med mamma om viktiga och oviktiga saker.
Under dagen har jag även pratat med Linus, Carro och Linda. Myspys.

Later: när Linus kommer hem från jobbet ska vi åka förbi brorsan en sväng, så att jag får krama på honom lite innan han åker. Och tala om för honom att han ska vara försiktig och inte göra si och så och ta det lugnt och ja, allt sådant där. Sedan blir det till att mysa hela kvällen. Förhoppningsvis framför en film eller två.

Also: saknar. Saknar-saknar-saknar hela tiden. Alltid någon eller något. And it's killing me.


Helt i min smak.

Crap
Crap from: Anonym

Jessica, seriöst?? Du måste nog ha blivit den sämsta av den sämsta på att svara tillbaka :O



hallååå:P

/hallonbåt<3jordgubsmuffin

2009-02-05 @ 00:34:51

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback