I won't do them all with you.

Saturday: vaknade sent och jag smög upp och dukade fram frukost, innan jag väckte Linus. Vi låg i soffan och slötittade på TV mest hela dagen, skönt. Och eftersom helgens planer gick käpprätt åt helvete, spenderade vi även hela kvällen i soffan. Tog dock en promenad upp till Sundbybergs centrum på eftermiddagen och köpte hem kinamat. 
Efter Melodifestivalen dukade vi fram snask och tittade på filmen "Changeling", men jag somnade efter halva. Kom i säng vid tre och vi låg och pratade om konstiga ord och vi skrattade så att vi grät. Somnade en timme senare.


Snask!

Sunday: vaknade återigen sent och Linus serverade mig frukost i soffan. Sedan tittade vi klart på filmen och jag grät (no shit?) som en idiot. Gjorde oss i ordning och åkte till Stinsen en sväng. Fyndade ett par vita tygskor till våren, sjyssta som fan. Innan vi åkte hem, handlade vi och hämta lite saker hos mina föräldrar. Och nu har vi precis ätit middag och degat ner oss i soffan som vanligt. Vi är riktiga soffpotatisar, min karl och jag. Sambofällan?


INLÄGG 1000!!!

Crap
Crap from: Carro

Japp .. fitt-SL. Men det var ju inte mer än rätt egentligen .. Jaa jag vill ses idag, ja :) När kan du? Puss <3

2009-02-09 @ 10:33:51

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback