I'm well aware of how it aches.

Monday update: tog en iskall och uppfriskande dusch när jag kom hem efter spinningen och sedan spenderade jag ett par timmar framför laptopen. Gjorde upp en plan för mig själv och mitt liv (får se om jag publicerar något av den här) och det kändes bra att få ner allting på papper. Satte mig tillrätta i sängen och plöjde ett par kapitel i min pocket (SÅ bra!) och sedan åt jag middag, helt ensam sittandes i köket, hur skönt som helst.
Har ont i varenda muskel i hela kroppen, och rumpan ska vi inte ens tala om. Den gör så ont! Kan varken sitta eller stå bekvämt, herregud. Bävar inför imorgon, jag lär inte kunna stiga ur sängen.


Jag behöver VÅR.

Crap
Crap from: Cas

Du är så duktig!

Vem behöver inte vår ..

Klart vi kan ses! Jag kan inte på fredag men på onsdag kan vi ses! :)



Puss

2009-02-02 @ 20:05:05
Crap from: Carro

jag menar pa torsdag! kan du da

2009-02-03 @ 11:06:09
Crap from: Lina

Läste i ett inlägg längre ned att du håller på att läsa en bok av Karin Alvetegn. Om du gillar henne så måste jag bara tipsa om hennes bok Svek. Den är helt galetbra. Skam är också mycket läsvärd:)

2009-02-03 @ 16:27:35

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback