You make it worth it.

Monday night: mådde inte helt okay, men Linus pysslade om mig och det gjorde förstås att det kändes lite bättre. Vi tittade på Walk the Line (för säkert tionde gången), men jag somnade såklart. Låg och pratade och myste innan vi somnade. Allt var alltså precis som vanligt.

Tuesday: Linus och jag spenderade hela dagen ute på stan. Jättemys. Älsk hittade ett par snuskigt snygga jeans och ett par minst lika snygga kalsonger, så både han och jag blev sjukt nöjda. Själv hittade jag bara två nya nagellack, men det gjorde mig ganska satisfied ändå. När vi kände att det var nog med butiker, drog vi till vårat favoritcafé Bönor & Bakat, där vi alltid (för 2-3 år sedan) fikade. Åt en varsin (världens godaste!) macka och drack latte och te. Precis som förr. Och det var helt superjättemys. Kändes nästan like old times. Någon timme senare haffade vi tuben hem och vi båda var övertrötta så vi larvade oss och gjorde roliga miner och ljud och skrattade hela vägen. Väl hemma ställde sig L i köket och diskade och jag tvättade upp lite tvätt för hand. Sedan kollade jag på två Top Model-avsnitt och innan vi avslutade kvällen med Friends, satt vi och kollade på gamla (fylle)bilder och filmer och skrattade oss till tårar. Ja, herregud.
Det var en helt underbar dag.

Wednesday morning: vaknade för ett par timmar sedan och har sedan dess suttit här i soffan. Tänkte hälla i mig en Forest Fruit-shake (very low calorie diet - sjukt äckligt, men skam den som ger sig!) och sedan ta en dusch, innan jag trippar ner till tvättstugen och kollar om jag kan sno åt mig en tid idag. Under dagen tänkte jag även dammsuga och fixa naglarna. Men vi får väl se.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback