It takes a thought to make a word.


Jag på A's balkong, sommaren 2006.

Thursday: gick upp strax innan åtta imorse och jag höll på att avlida av trötthet. Inte okay. Gjorde mig i ordning, hällde i mig en choklad-shake och stressade ner till bussen, som jag catchade i sista sekund. Hoppade på tuben i Brommaplan och jag såg elever från Bromma och jag insåg att jag saknar att gå i skolan. Kl. 10 träffade jag Ewa och jag fick akupunktur för första gången. Tre nålar mitt på hjässan och en i vänster tinning. Kändes lite märkligt, men får hoppas att det ger resultat. I övrigt sade hon att min nacke börjar bli bättre och att jag börjar lära mig att slappna av, så det var skönt att höra. Framsteg!
Travade hem till mina föräldrar och greps av ångest när jag klev innanför dörren. Kommer inte klara av att bo hemma nu, efter (då: två) en vecka med egen lägenhet. Hemska tanke. Spenderade ett par timmar framför min gamla stenåldersdator (som knappt fungerar) och jag tittade igenom en massa gamla bilder och skapade ett album - "Favourites of 2004-2008" -  på Facebook. Hann publicera 60 bilder, men har mängder kvar. Får ladda upp resten nästa gång jag är hemma. Blir nog ett par album till, kul!
Vid halv tre-tiden kom Carro och hämtade mig med bilen och vi åkte hem hit till Sumpan. Fick oss ett litet äventyr när vi skulle hitta parkering, haha. Sedan spenderade vi över fyra timmar pratandes i soffan. Hur jäkla mysigt som helst! Vi förstår aldrig hur tiden kan gå så vansinnigt fort när vi träffas, men det kanske inte är så konstigt, för vi har alltid så mycket att prata om. Myspys var det hursom. Vid halv åtta följde jag henne till bilen och hon skjutsade mig halvvägs tillbaka innan vi skiljdes åt. Linus kom hem strax därefter och det blev en shake-middag för oss båda. Vi är sjuukt duktiga! Nu har vi precis duschat och ska väl mysa framför någon serie eller något mysigt, innan vi hoppar i säng.

Fuck me: jag är så omänskligt sötsugen att jag snart kastar mig ut genom fönstret. Vet inte om jag klarar att stå emot mycket längre. Åh, jag skulle döda för en bit choklad.

Det har varit en bra-bra-bra dag idag!


Jag på mitt landställe, sommaren 2006.



Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback