You're up and you're down.

Monday: jag var hemma och slöade hela dagen. Linda ringde, så vi pratade en stund också. Mys! När Linus kom hem myste vi i soffan, men det slutade med att vi brottades och kittlades och jag dansade och jävlades och vi skrattade så att vi grät. Linus: "Dig går det ju inte att ha i möblerade rum!" Det var hur mysigt och roligt som helst. He makes me happy.
Vi avslutade kvällen med en varsin stor kopp te, framför Friends. Helt freaking underbart.

Tuesday: idag har varit en bra dag. Vaknade vid halv tolv och låg och drog oss ett tag, innan jag hoppade in i duschen och Linus pulade i köket. Gjorde oss i ordning och sedan promenerade vi (i solen!!) bort för att hämta bilen (som varit inlämnad för glasbyte) och sedan åkte vi iväg till Stinsen. Vårt nya stammisställe, typ. Jag hittade en supersöt jeansjacka till våren/sommaren och ett par snygga glansiga tights. Blev SÅ nöjd.
När vi kom hem gick vi till Sundybergs Centrum och köpte hem kinamat (my favourite!) och vi åt så att vi fick ont i magen.

I övrigt: har suttit och letat lägenheter en stund nu och det börjar te sig. En etta på 39 kvadratmeter i Vällingby, kök och sovalkov. Inte helt fel kanske? Inte skyhög hyra heller. Linus och jag ska fundera lite, så får vi se om vi går och titta på den eller inte.

Ska checka lite referenser och sedan ska jag sätta igång och söka jobb igen. I förr går anmälde jag mig till högskoleprovet också. Hoppas på bättre resultat den här gången, så att jag får lite fler valmöjligheter. Mina betyg räcker ju ganska långt redan, men ett toppresultat på högskoleprovet skulle ju inte sitta helt fel ändå. I höst ska jag börja plugga!

Nu vill jag har sommar!

Crap
Crap from: Carro

Vilken affär? :)

2009-02-17 @ 22:14:19

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback