Kommerintepånågonvettigrubikffs.

Update: har suttit fastklistrad vid min pocket hela dagen (med undantag då jag skrev föregående inlägg och pratade med älsk under hela hans lunch). Påbörjade den som sagt imorse och jag läste precis klart den. En 300sidors-roman på drygt fem timmar.. Ganska bra jobbat. Men den var helt fantastisk! Har inte kunnat lägga den ifrån mig, varit helt fast från första till sista sidan. Alvtegen's böcker är helt.. helt störtbra! Sjukt-sjukt bra. Får se vilken jag ger mig in på nästa gång, förmodligen SKAM. Oh!


Läs-läs-läs-läs!

Jag är typ en riktig torrboll..

Crap
Crap from: Carro

Vad vill du att jag ska svara? Jag visste att du mådde dåligt. Men vi ska ut snart babe!

2009-02-28 @ 20:21:17
Crap from: Carro

Jag hade ju försökt få tag på dig hela dagen men du svarade ju inte..

2009-02-28 @ 21:22:25
Crap from: Carro

Kanske kan låna en bok av dig snart :)

2009-02-28 @ 22:18:49

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback