And I've been waiting so long for things to change.

Sunday night: när middagsgästerna avlägsnat sig, tog Linus och jag en promenad bort till Spånga och hyrde en skräckfilm. En timme var vi ute och gick och det var så skönt och mysigt. När vi kom hem tittade vi på TV och sedan satte vi på skräckfilmen "The Orphanage", som var hemskt läskig, lite konstig och väldigt gripande. Och fastän den var på  spanska så var det en av de bättre skräckfilmerna jag sett. Efter filmen gjorde vi stryketräningsövningar med hantlar och lite sådant (sjukt duktiga!) och sedan myste vi sängen framför ett par Friends-avsnitt, innan vi släckte och sade god natt.

Monday: gick upp vid tio och gjorde mig i ordning på rekordtid och sedan kutade jag upp till Vällingby, för att köra ett spinningpass med Carro. Fyfaan, säger jag bara. Jag har kört spinning en gång tidigare och efter det sade jag "never more" och nu minns jag varför. Det är den värsta träningsformen jag vet, men fastän det var helt sjukt jobbigt (trodde jag skulle tuppa av ett tag) så kändes det sjukt bra efteråt. Känner mig helt vansinnigt duktig. Ska köpa kort på onsdag och sedan komma i gång for real. Nu jävlar kör vi! Efter passet tog vi en kort promenad och pratade, innan vi skiljdes åt och begav oss hemåt åt olika håll.

I övrigt är jag på sjukt dåligt humör, och det mesta känns helt hopplöst. Ser inget ljus någonstans och.. jag vet inte. Har sjukt mycket som snurrar i huvudet, men ingenting vettigt att säga. Ska försöka fokusera på allt positivt och faktiskt berömma mig själv för att jag tränade i förmiddags. Känns sjukt bra. Och jag är sjukt bra.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback