You wanna know how I do it?


Linus var snygg!

Saturday: älsklingen och jag vaknade till liv vid elva, men låg kvar en stund och gosade. Släpade oss upp och åt kycklingsallad till frukost och sedan duschade vi och gjorde oss redo att bege oss in till city. Jag blev helt sjukt lycklig och harmonisk när vi promenerade bort till pendeln, DET VAR VÅR UTE! Klarblå himmel och solsken och vårluft och jag blir sällan så lycklig som jag blir när våren kommer. Eufori! Sprang iväg och gjorde ett snabbt ärende när vi kom in till centralen och sedan, fyllda med vårendorfiner, slog vi oss ner på John Chris, med en varsin latte (utsökt chai-latte för min del) och en kärleksmums att dela på. Där spenderade vi sedan ett par timmar pratandes och mysandes. Fylldes med nostalgiska känslor när vi pratade om att det var tre år sedan vi satt där första gången och att vi bara var 16 år då. Helt sjukt. Innan vi åkte hem, sprang vi förbi SOAK-varuhuset och haffade en varsin (äcklig) smoothie. Det sög.
Haffade pendeln hem, handlade middag på vägen och när vi kom hem slängde jag ihop en kyckligsallad (så jäkla gott!), medan Linus diskade och plockade undan. Efter maten var det dags för ett litet presentbyte (det var ju faktiskt både alla hjärtans dag OCH vår s.k. tre års-dag). Jag fick en parfym (DKNY - Be delicious) och ett sött kort, och Linus fick ett par sepesnygga Frank Dandy-kalsonger, samt ett kort. Jättemys!


Men det var inte jag!

Därefter fräschade jag till mig så gott det gick och Linus travade ner till pendeln, för att möta upp Niklas och Carro, som skulle spendera kvällen med oss. Vi kollade på Melodifestivalen, snackade skit, rökte, drack, käkade chips, lyssnade på dålig musik och spelade kort. Myspys. Vid ett var grabbarna (lite lagom) onyktra och ville därmed dra till någon pub och dricka öl och sprit. Carro och jag fick snällt lyda, men alla ställen som inte hunnit stänga, hade 23års-gräns, så vi gav upp och stod ute i kylan och frös i en fucking halvtimme, innan Niklas och Carros haffade näst sista pendeln hem.
När vi kom hem lade vi oss i soffan och däckade dirr. Vaknade vid halv sex, lagom pigga, och förflyttade oss till sängen och sov vidare.


Grabbtalking i soffan.


Vi spelade kort..


..Och det var väldigt roligt.


Som sagt.


Niklas fick inte gå in med skorna..


..Så han gjorde något annat istället(?).

Sunday: vaknade sent och var omänskligt trötta. Käkade (återigen) kycklingsallad till frukost och sedan skedade vi i soffan och somnade. Vaknade vid fyra, slöade, tittade på TV och samlade kraft för att orka gå och handla. Käkade middag vid åtta och sedan låg vi i soffan hela kvällen. Tittade på Beck och käkade lite snask. Somnade framför Friends vid halv två-tiden. Mysdag!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback