You are my head and my heart and my mind and my wing.

Our lovestory: igår var det (alla hjärtans dag) exakt tre år sedan Linus och jag träffades (umgicks) för första gången. Exakt 1097 dagar sedan vi möttes i backen på väg upp till vår skola och han frågade om jag ville ta en fika. Vi satt på ett café hela kvällen och pratade. Och på ett sätt sade det klick redan då.
I nio månader var vi bästaste vänner. Vi umgicks så fort tillfälle gavs. Delade hemligheter och drömmar och erfarenheter och pratade om allt med varandra. Det fanns ingen jag litade på mer, ingen som gjorde mig så glad, ingen som förstod så bra, ingen som jag klickade så bra med. Under hösten 2006 (i efterhand har vi kommit fram till att det var tidigare ändå) insåg vi att vi var kära i varandra och i november samma år blev vi tillsammans.


Igår, tre år senare.

Idag har vi ett par i två år och tre månader, vi har bott ihop i över ett år och varit förlovade i nio månader och tänk att allt började med en alla hjärtans dag-fika för tre år sedan. Och tänk att jag aldrig någonsin hade kunnat föreställa mig att jag skulle kunna känna såhär starkt för en annan människa. Det finns inte ord nog för att beskriva hur mycket jag älskar Linus. Men det var väl ingen nyhet direkt :)


Jag köpte lovecakes (cupcakes) dagen till ära.


You've been the only thing that's right in all I've done.

Crap
Crap from: Carro

Hur smakade cake'sen? :D

2009-02-15 @ 22:19:09
Crap from: Linda

men på nyåret så frågade jag er om ni blitt tillsammans än å ni typ ryckte på axlarna :P


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback