You like me better from the outside.

Thursday: är på helt sjukt jävla dåligt humör. Har städat hela dagen och jag har helt vansinnigt ont i skallen. När jag var hos sjukgymnasten sist fick jag tio (okay, åtta, två var i händerna) nålar inkörda i skallen, men det gör helt jävla pissont ändå. Orkar fan inte. Och nu har vi "flyttat hem igen". Jimmy kommer nämligen hem i natt. Mår sjukt dåligt psykiskt av att bo hemma. Jag lovar att ingen är mer less på det än jag. Är i alla fall ute på landet nu och det är ju mysigt, MEN det är snö här. What the fuck?! Våren har börjat smyga sig på inne i stan och så går man runt och är happy för det, och så åker man ut hit och hoppas få lite landet-vårfeelings, men så är det fucking snö ute. Oh, vad jag älskar att leva ibland.

Tomorrow: karln min jobbar och jag ska nog stanna här ute. Orkar inte vara hemma hos mina föräldrar. På kvällen ska vi nog hem till Lina och mysa.

Also: VARFÖR KAN INTE ALLT BARA LÖSA SIG OCH BLI HELT SJUKT BRA?

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback