As long as we're together.

Friday: lyckades halka upp till bussen och åka in till Norrtälje. Sprang in i Tobbe, gjorde ett ärende på Apoteket och Åhléns, innan jag tog nästa buss hem. Trängdes med varenda skolelev i hela Norrtäljes kommun typ. Kom hem tjugo i fyra, helt slut och halvt ihjälfrusen. Vilade en stund framför TV:n och sedan tog jag en dusch och började göra mig i ordning. Hann tillochmed slänga ihop en utsökt kycklingwok innan Linus kom hem. Vi slängde i oss maten och fixade oss och sedan kom Niklas och Carro och hämtade upp oss. Kom hem till Lina strax innan nio, där vi spenderade kvällen. Spelade spel, drack, rökte, pratade och skrattade och fastän både Linus och jag var dödströtta, så blev det en mysig kväll. Tackade för oss vid två och trillade innanför dörren vid halv tre, då Linus skulle upp och jobba dagen efter.


Mina sjukt snygga tights som jag hade på mig  i fredags.
Den enda bilden som hann tas innan min kamera dog.

Saturday: vi var lagom pigga när vi vaknade efter endast fem timmars sömn på lördagsmorgonen. Linus åkte till jobbet och jag gick och lade mig och sov vidare. Vaknade vid tolv och hade sjukt ont i huvudet. Slöade i soffan hela dagen, mådde ganska uselt. När Linus kom hem på kvällen käkade vi middag och tittade på Melodifestivalen. Mys!

Sunday: vaknade sent med världens otrevligaste huvudvärk. Åt frukost i sängen och sedan fastnade jag framför en film. Linus ringde nyss och vi pratade bort hela hans rast. Satte precis igång en tvätt och nu ska jag duscha!

Fuck: vad är det för jävla pissväder? Det har snöat hela dagen och mamma Eva och jag kom fram till att det känns som jul. Eller åtminstone december. Jag vill ha vår. Tack.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback