It's not too late.

Sunday night: åt lite snask framför filmen "Forrest Gump", sjukt söt film. Somnade sent efter lite myspys i sängen.

Monday: vaknade efter åtta timmars sömn (har inte sovit så många timmar i sträck på månader) så var faktiskt ganska utvilad när jag vaknade imorse. Blev på strålande humör när Linus drog upp persiennen och såg att solen sken. Vårkänslorna började pirra i magen. Han stack till jobbet vid halv tolv och jag slöade i soffan med laptopen i knäet. Sedan gjorde jag mig i ordning samtidigt som jag lyssnade på nostalgimusik.
Ligger nu i soffan och känner mig helt utslagen. Har känt mig mer och mer hängig, mår illa, har huvudvärk och fryser. Åh, vad roligt att jag håller på att bli sjuk.

Saknar Linus löjligt mycket.

Over and out.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback